Thursday, June 20, 2013

sedap

Assalamualaikum ^^,

beberapa jam tadi aku baru je lepas habis exam oral plus practical biochemistry,alhamdulilah even preparation aku start lewat(tak tido malam)everythings going on perfectly.ecewahh!syukur.
doktor oral pon bagi soalan yang aku belek n tenung sejuta kali even muka diorang ketat plus kelat macam buah dukong tak cukup bulan wuhuhu.btw thankyouuu doctor for being soooo nice to meee.(dah lepas bole le cakap)

disebabkan tak tidor lagi maka ajakan nak keluar celebrate habis satu subjek terbantut.keperluan tidur itu muhimmun giddan(pentingbanget)kang takpasal aku sawan pulok kat City Star tu.doh sape pulok nak mengusungnya.

tapi tadi bangun2 tido,ade jumpa Papparoti kat atas meja.bf cakap bf lagi sorang bagi.auwww bangun2 tido dengan belom solat isyaknya terus dpt something untuk tummy ni..cooo luckyy(please stop gedik'ing)

sebelum ni takpernah la pulak try roti kat situ,selalu kat AuntieAnne je.ni kira tukar selera la kejap(tu pon sbb orang belanja)haha
sedappp gilaakkk baq hang...
tapi bila kunyah lagi dan lagi dan lagi.
rasa macam roti kat Tesco tu je pong ade.takpelah yang penting jenama tu,hahah sengal!
on the other side,aku dah rinduu gilak kat Malaysia,sampai kan Tesco punya roti pon aku rindu sehh
ini sudah tahap kritikal maksima dah.
sabar2.tak lari Malaysia tu dikejar.heh

omnom nomm nommm
point nya bukan sahaja kesedapan Papparoti ni but also de'sweet'ness of friendship itu sendiri.
auww gituu uolls.now eveyone can call me PRINCESS GEDIX.thankyou
love love love ;)

#happy upcoming exam,anatomy and physiology. >.<
(lupa sudah pasal sedapnya roti tu dek kepelatan nak exam nih)
gogogo :O

1 comment: