Monday, June 10, 2013

momentum

Assalamualaikum ^^,

musim exam sekarang ni,so takdek benda lain lah yang aku nak hupdate kan kat belog ni selain kecuakan,kenak-muntahan dan kelalaian aku eh(?)

hadoyai,momentum study aku selalu turun naik macam roller coster,problem benorr.exam tak sampai seminggu je lagi nak sengih kat aku.dewan exam tuh ape tah lagi tunggu masa je nak telan aku hidup hidup.stop.

tadi verangan balik(dah jadi macam hobi)kisah masa aku SPM.
perghh buku dengan aku dah jadi macam bff dunia akhirat dah.
tak lekang.mata ni kalau sehari tak tengok buku macam rasa loya pulak kerongkong nih.
(terlebih suda) :p

sekarang,aku rasa loya pulak kalau asyik ngadap buku.
simptom penyakit ape ntah.(malas+ngengade extra) !

nak buat g mana sihh,inilah namanya mencari ilmu ye dok.
tak semua nya senang,keno le ada ujian cecikit.
puhhh semangat semangat........
nak balik Malaysia cuti raya lama lama..so kena cekal kuat tabah !


gogogo,Faiz !
kill the paper,eat the lecturer (?)
moga mudah semuanya.tenang je.
orait uolls yang gojes gojes tu,jangan lupa doakan kiteww ;)
ma'assalamah ^^,

No comments:

Post a Comment