Tuesday, June 18, 2013

my bad

Assalamualaikum ^^,

post ni aku nak merapu sikit,(bukan sikit tapi banyak kot wakaka)
lately aku dan family ditimpa musibah.
musibah yang bertimpa timpa.
aku kadang penat stress alpa immune etc dengan semua yang berlaku.
lepas satu,satu lagi plak yang datang.
mungkinkah kerana aku cukup kuat nak menghadapi itu semua?
rahsia Tuhan aku tak tahu.

my bad,
aku cuma berharap kalau masa tu boleh diputar,
aku nak cari mana starting defect yang aku dah buat dalam hidup aku sekarang ni,
kalau aku boleh fix-kan.
hidup aku sekarang berubah 200 peratus dari kehidupan yang dahulu
dari semua segi.
time ni lah mula rasa seronoknya zaman kanakkanak
kena lempang bila buat silap pon aku bole gelak lagi
tak dek hard feeling nih.
-malangnya itu semua hanya mimpi-

medic.
bukan susah,jujurnya.
tapi payah plus perit bila belajar dekat negara macam ni.
hanya yang melihat dengan mata sendiri je yang mengerti.
(just opinion aku)
-malangnya itu semua realiti-

#jujurnya aku penat.



No comments:

Post a Comment