Friday, June 8, 2012

tegur menegur

assalamualaikum sedare mare semua.

mesti semua sihat kan.hihi terus jump to conc without tnya soalan.ni satu doa untuk korang semua taw,membuktikan aku sayang korang even blog ni dah di'secret'kan selama beberapa hari
*ke aku sorang je yang perasan before this blog aku secret*
aku kan dah lama x bukak blog ni jadi maaf lah buat stalker-stalker sekalian yang belum dapat update situasi and kondisi aku sekarang,maaf ye..*pangpangpang*
 *haha siyes aku rindu nak melalut walaupun cuma aku dengan papan taip ni je yang baca blog tige suku nih.kakak aku yang kata.

bukan tentang itu pon isi karangan aku kali ni,aku nak share sikit pasal surah al-asr,surah ke 103 dalam al-Quran,diturunkan di makkah.


rasanya semua arif tentang surah nih.aku je la yang baru terdetik untuk mengamati surah ni.
'yang berpesan pesan kepada kebenaran serta kesabaran'
we are not perfect and sometimes we might do wrong either we meant it or not.normal human being.*simple.*
and it's such a big loser when somebody came to save you but you denied it,letting you and your soul go farrr awayyy from the right path.
and its me*that loser* aptb(aku mcm excited sbb baru belajar short form ni)huhu..okay kembali kepada emosi kite tadi.*batuk kejap*

bila emosi menguasai minda sedar nak fikir 1+1 pon kadang kala jadi payah.naseb badan lah lemah meth ni huh.
tuh la emocional sangat,cencitip,cakap cikit che pong nak cerasa cam kena operate tanpa bius.hati berkecai kecailah,hancur berderai xkan boleh dicelotep balik lah,haha macam macam lah feel aku nih.kwang3.
kalau orang tengok aku time tuh mesti sume jadi senyap.omg yang tinggal cuma bunyi kipas je krek krek krek ngn bunyi air pam naik,xpon bunyi flush kat toilet-if time tuh ade org tgh buat bisnes lah.*melalut*
muka pulak time tuh mcm kena gam,senyuman kat sisi sisi bibir je,ala ala senyum tersungging gitu huhu.kalau time tuh ade yang xde rasa empati pastu buat lawak nasional,cepat cepat kena pegang perut bagi gelak dok diam kat situ je,malam nanti pot tempat xde orang pastu baru boleh gelak puas puas hihi.
panjang jugak aku mengarut nih,korang dah tertidur ke semua?cis,taw la bukan me love u yang tulis.diskriminasi dow!(kosa kata baru,adek adek bawah umo jgn tiru)akak akak je bole hehe.tercakap dekat ayah sah sah kena penampo sebutir.

sudah lah.zaman emo emo sudah tamat.sekarang zaman taff taff tahu tak.orang dah xguna serangan emo emo ni.haih aku je la nampaknya ketinggalan zaman,almaklum la orang xde akaun twitter so berita/pelajaran yang aku terima lewat 12 jam sbb aku peneman setia pecbuk.info terbaru.*sign*

oraito,sekaliano dah lepas windu nak membebel dengan melalut kat sini hihi.sorry lah kalau terlebih,well aku kan manusia biasa,xperfect silap sikit sikit tu bese la bro,silap banyak sila dapatkan borang untuk tampo wajah i.*gurau je jgn buat ok*
wassalam.
tamat sudah cerita rakyat ini.so macam mana adek adek?sukew tak?*kedip kedip mata*

p/s:tgh nk exam.doain kesuksesan gue.
and one more thing,there is always PAIN behind the words IM OKAY.watch out ma friend.luv u.
-..- gedik.aku tampo ko.pangpang
zzzz pengsan.





No comments:

Post a Comment