Sunday, May 12, 2013

back

hai hai sweetsweet sekalian.
sudah lama kita senyap kan.haha atas banyak sebab yang nnti perlahan2 iolls story morry ye :)

tadi msg ayah,ask him to pray for my next exam,tomorrow morning.pftt pastu dakubole lagi online ni.-daebak-

dah berulang kali rasanya aku mintak ayah doakan,takut ayah annoying je dgn msg aku hehe.*takkan la kot kan.ayah ku super duper owesome.bank in lebih sikit aw bulan ni keh3.
yelah aku exam banyak kali,practical oral written yang gilabanyak section.time2 ni lah mula mengenang naseb badan
'aduh,kenapa wa amek lu medik as wa punya boyfriend.dusshh.'
k merapu tahahahha.
point:

-aku PERCAYA keredaan orang tua itu PENTING walau dalam sekecil kecil perkara-

sebab itu aku takpernah tenang kalau even esok exam mcq lima soklan cepugangsa,tapi taksempat nak bagitahu parents.nampak tak kesolehahan nya disitu hehe.

papai.doakan wa tau.cuak.k sambung tengok artey,vein blablabla~


wahai Allah,rahmati dah berkati lah exam kami
bismillahi tawakkaltu a'alallah.

No comments:

Post a Comment