Tuesday, June 14, 2011

titik permulaan

esok ..15 hb (ak taw la hang x payah habaq pon ak da taw la..~)



SAYA RAJIN!!!!!!!(tolong jgn percaya klu x nnti saya berdosa)



pelengkap kepada KEPAHITAN,KESENGSARAAN,
tapi esok juga pelengkap kepada KEMANISAN,KECINTAAN DAN KEAZAMAN,
moga esok dapat aku lalui dengan penuh keyakinan (>.<)

(x__x) die already hihi
yakin boleh (even suku2)hihi :')


I LOVE U SOOO MUCH!!!(tangan di dada mata ke ats)kikiki


-rasa hampa bila x dpt penuhi harapan yg menggunung ^_^
-jadi penuhilah harapan itu semampunya
-andai rasa penat dan letih?
-kembalilah kepada tujuan asal,niat dipermulaan perjanjian ini
-aku kecewa
-percayalah bukan ini pengakhirannya
-jadi apa harus ku lakukan?
-percayalah pada diri,lantas percayalah dan yakinlah dengan keyakinan yang ampuh bahawa Allah itu bersamamu dalam setiap hela nafasmu..





AKU YAKIN TUHAN,IRINGIKU KE JALANMU MOGA AKU TIDAK TERSASAR DALAM MENITI PERJALANAN INI -dr lulu (sesuki je)hehe

1 comment:

  1. kalau buku dan pen tak boleh dipisahkan..
    sebab saling memerlukan..
    habis, kita apa?

    hmm.highlighter oren kowt..hihi.

    ReplyDelete