Friday, April 29, 2011

exam fever!!

final exam will start tomorrow..


 maka dengan itu saya telah membuat beberapa tindakan drastik :0 hahaha antaranya
1.deactive facebook(FUYYYYOOOOO)
2.masa study yg sangat la pendek menjadi sedikit kurang pendek hik3..
3.tido yg kononnya akn hanya menjadi 4 jam sehari(OH NOOO!!!)
4.dan lain2 lagi yg agak masuk akal
5.oh ya..saya dah start melukis n ade org kate oh tidak awak sgt pandai meniru!!! =.='
ok maksud dia lukisan saya sgt sebijik dengan yg dlm buku..huhu (padahal sblom ni saya lah woody hand)kwang3... yah benar2 masa telah melembutkan ia..gugugu.. =P


dan ..
ok...dia agak dirty sedikit(x pernah cuci since beli die)hoho..bau die terbaik dari kandang rimau kui3..

ramai antara kawan2 saya yg telah jatuh sakit..(betol ke tatabahasa ni)hihi hantam la labu..eh jap3..ade ke jatuh yg x sakit???????jatuh cinta pon sakit gak kn???jwpn plezzzzzzzz..org x penah rase..gugugu.. ;P
sakit mereka antaranya adalah seperti berikut:(sila catat mne taw anda ade simptom2 ni,boleh la mintak ubat dr dorang x yah susah2 mnapak ke pharmacy mintak ubt yg same hahahaha)-nasihat saya:jgn ikut perangai manusia di ats hihi..

1.mual dan loya(pregnant kot)tu je la yg korang tau ek...mybe sbb x makan or lewat mkn..
2.pening2..badan dah nk start compensate actually..
3.muntah2..mkanan dah x boleh nk diterima badan..bykkan mkn bnde yg agak masam..
4.cirit-birit..mybe kne food poisoning..
5.badan panas..badan nk compensate..

mybe anda ade penyakit gastric arteries..or beginning of fever..
nasihat saya-kpd patient:bykkn mkn buah dan mkn ubat tepat pd waktu..ikut arahan pada label dgn betol (HAHAHAHHAHA)
kpd yg lain:jgn share toilet dgn mereka2 ini,ditakuti virus yg same merebak kpd anda..sekian..mkn la buah byk2 ok.. =) shafakillah..

khas untuk kwn2.. ^.^


p/s:doakn saya exam practical physiology esok..moga ingat apa yg dibaca dan tenang sentiasa..aminnn

saya sedang rindu ;)


No comments:

Post a Comment